آ ا
ب پ
ت ث ج
چ ح
خ د ذ رز
ژ س ش ص
ض ط ظ ع
غ ف قک
گ ل من
و ه
ی همه
ا
احدی، حوریه
رویکردهای عمده در آموزش خواندن و نقش آنها در «آموزش نوین زبان فارسی» [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 61-88]
اختیاری، زهرا
بعید آیندگی و چند زمان نادر در گویش خانیکی [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 29-47]
استاجی، اعظم
مقایسه واجیـ صرفی افعال گویش تاتی ادکان با فارسی معیار [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 49-78]
استاجی، اعظم
بررسی اصطلاحات خویشاوندی در زبان فارسی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-19]
اسدی، هما
بررسیِ تأثیر پوششِ صورت بر ویژگیهای آکوستیکی سایشیهای بیواک زبان فارسی: پژوهشی در چارچوب آواشناسی قضایی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 135-148]
افراشی، آزیتا
رویدادهای حرکتی و راهبردهای ترجمه مسیر حرکت: مورد پژوهشی کتاب «هابیت» [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 109-134]
الیاسی، محمود
مقایسه واجیـ صرفی افعال گویش تاتی ادکان با فارسی معیار [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 49-78]
پ
پهلوان نژاد، محمدرضا
ساختار سطح آوایی واژگان ذهنی فارسی زبانان: بر اساس شواهد انگیزشی [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 101-120]
ج
جم، بشیر
راهکارهای برطرف کردن التقای واکهها در زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 79-100]
ح
حسینی کیونانی، نینا
بررسیِ تأثیر پوششِ صورت بر ویژگیهای آکوستیکی سایشیهای بیواک زبان فارسی: پژوهشی در چارچوب آواشناسی قضایی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 135-148]
حسینی معصوم، سید محمد
بررسی الگوی تکیه ی زیروبمی در گفتار فارسی مردان و زنان ایرانی مسلّط به زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 1-27]
ر
رادنیری، سید ابراهیم
بررسی پدیده دو زبان گونگی در شهراردبیل از دیدگاه زبان شناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 89-107]
رستم بیک تفرشی، آتوسا
بررسی خطاهای دستوری در روایت های نوشتاری دانش آموزان کم توان ذهنی شهر تهران [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 121-145]
رضایی، زهرا
بررسی الگوی تکیه ی زیروبمی در گفتار فارسی مردان و زنان ایرانی مسلّط به زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 12، 1394، صفحه 1-27]
روشن، بلقیس
صرف کاربردشناختی پسوندهای نسبت در زبان فارسی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 21-38]
ز
زندی، بهمن
بررسی پدیده دو زبان گونگی در شهراردبیل از دیدگاه زبان شناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 89-107]
ص
صفارمقدم، احمد
رویکردهای عمده در آموزش خواندن و نقش آنها در «آموزش نوین زبان فارسی» [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 61-88]